سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه و مراحل کارهای پزشکی

نظر

 

مشاوره: این مرحله ای است که پزشک برنامه عمل بیمار را تهیه می کند و طراحی خط مو را ایجاد می کند.

تهیه: این مرحله مراحل عقیم سازی و آرام بخشیدن به ناحیه عمل بیمار را در روز انجام می گیرد.

استخراج: فرایند استخراج پیوند مو از ناحیه اهدا کننده بیمار است.

 

ایران FIT

کانال های افتتاحیه: این فرایند تعیین خط کاشت مو و باز کردن کانال های مناسب جهت جهت طبیعی رشد مو در این منطقه است.

پیوند: این فرآیند قرار دادن پیوند در سایت های گیرنده در زاویه های راست و جهت مو است.

فرآیندهای بعد از عمل: این مرحله شامل فرآیندهای پانسمان زخم برای محل پیوند و PRP درمانی برای سرعت بخشیدن به روند بهبودی محل عمل است.

مراقبت های بعد از عمل و شستشوی مو: این روش شستشو است که به مدت 15 روز انجام می شود. در این دوره هم اهدا کننده و هم منطقه پیوند زده شده حساس خواهند بود ، بنابراین انجام فرایند شستشو با احتیاط بیشتر لازم است.

کاشت مو با لیزر مو درمانی

کاشت مو با لیزر مو درمانی ، استفاده از لیزر درمانی سطح پایین است که به عنوان لیزر سرما نیز با پیوند مو شناخته می شود. هدف اصلی استفاده از لیزر درمانی سطح پایین بعد از کاشت مو ، تسریع در زمان بهبودی ، کمک به کاهش عوارض جانبی مانند قرمزی ، تورم و همچنین درد در ناحیه تحت عمل جراحی و ترویج سریعترین رشد ممکن مو است. در افرادی که تحت عمل پیوند مو قرار گرفته اند ، لیزر درمانی به کاهش زمان بهبودی کمک می کند و همچنین کنترل درد خوبی را ارائه می دهد ، که این امر با بهبودی بهتر زخم ارتباط دارد. از آنجا که این عمل لیزر که بعد از انجام عمل کاشت مو انجام می شود اجازه می دهد بدون گرما نفوذ کند ، هیچ عارضه جانبی مانند احساس سوزش ندارد.

 

برای درمان شرایط ریزش مو از دستگاه لیزر سطح پایین و مختلفی استفاده می کنیم. هنگامی که دو بار در هفته به مدت 20 دقیقه روی پوست سر بمالید ، پیشرفت ریزش مو متوقف می شود و با استفاده طولانی مدت مشخص می شود که تأثیر تقویت کننده بر رشد مو دارد. پس از دستیابی به سطح پیشرفت خاص ، می توان پیشرفت های بدست آمده را با کاهش به یک جلسه انجام شده در هفته ادامه داد.

 

در کلینیک دکتر سرکان آگین ما لیزر درمانی کم استفاده می کنیم. لیزر مو درمانی یک روش درمانی اثربخش از نظر بالینی است که برای زنان و مردان دارای الگوی ارثی خفیف تا متوسط ??ریزش مو است. درمان با لیزر باعث افزایش تولید آدنوزین تری فسفات (ATP) می شود که باعث آزاد شدن اکسید نیتریک می شود. این به نوبه خود منجر به افزایش رشد مو می شود. علاوه بر این ، مشاهده شده است که لیزر درمانی قادر به کاهش بافت پوست سر DHT است که ممکن است به کندی یا حتی متوقف کردن ریزش مو و بهبود رشد مو کمک کند.

 

لیزر درمانی که از لیزرهای پزشکی استفاده می کند ، نور لیزر کمتری را به پوست سر منتقل می کند. لیزر درمانی با افزایش جریان خون به هر دو فولیکول مو و پوست اطراف آن ، فولیکول های مو را تحریک می کند. با استفاده از این روش درمانی می توانید نازک شدن مو را معکوس کرده و چرخه رشد طبیعی مو را تحریک کنید. نتیجه افزایش حجم مو و بهبود سلامت مو است.

 

لیزر درمانی با لیزر درمانی است که توسط FDA تأیید شده است

 

دستگاه لیزر درمانی سطح پایین که در کلینیک خود از آن استفاده می کنیم شامل 5 ماژول است که هر انرژی از 364 منبع انتقال انرژی دارد.

 

برنامه کاربردی ما که دارای 6 فرکانس درمانی متفاوت است ، می تواند بطور ویژه با نیازهای بیماران بیماران سازگار شود.

 

مزایای استفاده از روش FUE

کاشت مو می تواند ظاهر طبیعی تر و متراکم تری داشته باشد.

این یک راه حل دائمی برای درمان ریزش موی متوسط ??تا شدید است.

این یک تکنیک راحت است که به منظور اطمینان از بیماران با کمترین میزان ناراحتی طراحی شده و هیچ زخم خارجی را پس از انجام عمل باقی نمی گذارد.

روش پیوند مو FUE بار بهبودی سریعتر را به بیماران ارائه می دهد. آنها به راحتی می توانند به روال روزمره خود بازگردند و قادرند یک روز بعد از عمل به مسافرت بروند.

با برنامه عملیاتی صحیح ، هیچ خسارت در ناحیه اهدا کننده وارد نخواهد شد و حتی بعد از چندین عمل نیز هیچ تغییری در ظاهر ایجاد نمی شود.

98?از پیوندهای پیوند شده به صورت موهای طبیعی رشد می کنند.

کاشت مو در کلینیک دکتر Serkan Ayg?n

کلینیک Dr.Serkan Ayg?n یک کلینیک مشهور کاشت مو در ترکیه است که مراحل کاشت مو را انجام می دهد و درمان ریزش مو را برای بیماران از سراسر جهان ارائه می دهد.

 

به مدت 24 سال ، دکتر Serkan Ayg staffn و کارکنان وی تنها اقدام به انجام عمل کاشت مو و ارائه درمان های ریزش مو می کنند. ویژگی های برجسته پزشک و همچنین کلینیک به آن متکی است. سطح بالای تخصص و تخصص در زمینه ترمیم مو ، حضور در کنفرانس های بین المللی هم به عنوان مدرس و هم شرکت کننده و انجام مراحل کاشت مو برای افرادی که از بیش از 50 کشور مختلف وارد کشور می شوند.