سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه و مراحل کارهای پزشکی

نظر

کاشت مو در دام هزینه: ترکیه بهترین انتخاب است

استرس ، بیماری ، تمایل ژنتیکی - دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد. زنان ، اما به ویژه مردان ، از ریزش برگشت ناپذیر مو رنج می برند. در حالی که برخی از مبتلایان به طور ضمنی ریزش مو خود را می پذیرند و سعی می کنند تا حد امکان لکه های نور را پنهان کنند ، این وضعیت به سرعت می تواند برای دیگران به یک تست استرس تبدیل شود. بسیاری از آنها از ترس از طاسی زودرس ، یک راه حل دائمی را انتخاب می کنند: پیوند موی حرفه ای.

هزینه کاشت مو در ترکیه به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت است

 

اگر می خواهید موهای خود را در آلمان پیوند بزنید ، باید بین 2500 تا 8000 یورو هزینه داشته باشید. با این حال ، از آنجا که شرکت های بیمه درمانی عموماً هزینه های این روش را پوشش نمی دهند ، پیوند مو در ترکیه از نظر هزینه جایگزین واقعی است.به ویژه استانبول در سالهای اخیر به یک دژستان برای کلینیک های تخصصی زیبایی تبدیل شده است.

 

یکی از آنها کلینیک مشهور بیو مو است. در اینجا ، بیماران فقط بخشی از هزینه های لازم برای پرداخت هزینه های درمانی در آلمان را برای عمل کاشت مو پرداخت می کنند. بسته به تعداد پیوند مورد نیاز ، یعنی گرافت های مورد نیاز برای به دست آوردن نتیجه ایده آل ، هزینه در ترکیه فقط 1.300 تا 2000 یورو است. هرچه پیش نویس کمتر باشد ، این لایحه قابل کنترل تر است. پیوند مو و ریش ریش نیز با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس است.

حداقل جراحی در ترکیه معمولاً سه تا هفت ساعت طول می کشد و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. بنابراین ، بیمار می تواند در طول درمان به موسیقی گوش کند و یا حتی تلویزیون تماشا کند. از روش FUE اثبات شده برای نتایج ایده آل استفاده می شود. موهای جداگانه یا موهای کوچک مو برداشته شده و در نقاط مورد نیاز پیوند می خورند. مزیت این روش: محل های تزریق به سرعت بهبود می یابند و موها برای یک عمر زنده می شوند.

 

کسانی که تصمیم به پیوند مو در استانبول می گیرند ، نه تنها می توانند موهای کامل و قوی را انتظار داشته باشند. یک بسته بی دقتی همه جانبه در انتظار بیمار در سایت است. علاوه بر پیوند و پیش و معاینه حرفه ای ، این خدمات همچنین شامل خدمات منتخبی از قبیل اسکان ، انتقال ، ترجمان و موارد دیگر می باشد. البته خدمات شخصی شخصی نیز قابل رزرو است.